Garcea, cercetat de Poliţie



Mugur Mihăescu, vedeta grupului umoristic Vacanţa Mare, este cercetat de Poliţie pentru că luni seară a blocat timp de o oră şi jumătate circulaţia mijloacelor de transport în comun şi a maşinilor, prin parcarea automobilului personal pe o stradă din centrul Bucureştiului.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Capitalei, comisarul Christian Ciocan, citat de Mediafax, vedeta postului de televiziune Kanal D şi-a parcat maşina pe strada Doctor Felix, în intervalul orar 19.50-21.10. Astfel, circulaţia tramvaielor şi a automobilelor a fost întreruptă. În urma incidentului petrecut luni seară, vedeta va fi cercetată pentru atingerea adusă dreptului la libera circulaţie a celorlalţi participanţi la trafic. Ancheta în acest caz va fi continuată de Biroul Cercetări Penale al sectorului 1, din cadrul Brigăzii de Poliţie Rutieră. „Nu mi-am dat seama!“ Vedeta grupului Vacanţa Mare a declarat ieri pentru Mediafax că nu a intenţionat să blocheze strada. „Eram în vizită la cineva care tocmai ieşise din spital şi nu mi-am dat seama că am făcut o prostie”, a declarat Mihăescu, adăugând că Poliţia l-a sunat pentru a-i spune să-şi mute maşina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu